چــِرت نوشتــ هایِ یک ذهنِ خـــسته

اعتراف نامه۱

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ب.ظ

اولین بار ۱۴سالم بود که وارد دنیای مجازی شدم و وبلاگ زدم...صب تاشب درحال گشت و گذار توی وبلاگای مختلف بودم و کامنت های تبلیغی گذاشتن...اسمشم گذاشته بودم "عاشقی ممنوع"....بحث فقد جوگیری بود و بس...هدف هم زیاد شدن کامنتای وبلاگ من از دوستام بود و دیگر هیچ...بعد از اون هرسال یه وبلاگ زدم و بعد از چندوقت خسته که میشدم ولش میکردم..اما الان بعد از گذشت ۶سال و دور زدن توی همه ی اپ ها و مسنجرهای مختلف حس میکنم واقعا به اینجا احتیاج دارم...دیگه اون بچه ی ۱۴ساله نیستم...حتی یه دختر ۲۰ساله هم نیستم،فقد دلم میخاد حرفایی رو که به هیشکی نمیتونم بزنم رو بیام اینجا بنویسم..

+این وبلاگم یه سال و خورده ای پیش زدم واقعا هم نمیدونم چرا اسمشو گذاشتم my myth!!!

  • misS Adele

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی