چــِرت نوشتــ هایِ یک ذهنِ خـــسته

حال من..

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ


وقتی از دنیا خسته شدی؛

وقتی از همه دلگیر شدی؛

وقتی قلبت شکست و روحت تکه تکه شد؛

وقتی دیگر هیچ انگیزه ای برای زندگی نداشتی؛

تا تختت بخز. هدست را روی گوش هایت و آهنگی که اشکت را حتی در زمان شادی در می آورد بگذار،گریه کن. آرام اشک بریز. فریاد نزن. نگذار کسی صدای گریه هایت را بشنود. پتو را تا سر بکش. زیر پتو،در عمق تاریکی تا میتوانی به حال خودت گریه کن...به حال خودت گریه کن که معلوم نیست در این جهان بزرگ،چرا فقط جای تو نیست...

#کپی

بعد از مدتها تصمیم گرفتم با یه روانشناس راجع به شرایط الانم بگم تا کمکم کنه....فک کنم نزدیک یه ساعت حرف زدم بعد گفت خب الان مشکلت چیه :/ دقیقا هنگ کردم..گفتم اینایی ک گفتم همش مشکل بود اخرشم فقط گف زمان بده به خودت درست میشه :! واقعا حرفاش تاثیر زیادی روم گذاشت :)) 😂😂😂خخخخ

  • misS Adele

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی