چــِرت نوشتــ هایِ یک ذهنِ خـــسته

من در میان جمع و دلم جاى دیگریست؛

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ


یک روز از همین روزها

دست خودم را میگیرم و 

میبرم یک جای دنج!

اول سیلی محکمی به خودم میزنم 

بعدش میگویم آرام باش دیوانه!

هیچ کس در هیچ کجای این کهکشان مسخره به انتظار تو 

ننشسته است!!

با خودت کنار بیا

قبول کن که زندگی را 

بیش از حد احساسی‌اش کردی

قبول کن که زندگی این همه احساس را

نمیداند چه کند!

تو محکومی!!

به جرم حمل احساس بیش از حد...


#محسن_دعاوی

  • misS Adele

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز
بطور اتفاقی وارد وبلاگتون شدم و این نوشته رو دیدم، واقعا نوشته عالی و تاثیرگذاری هست.
موفق و پاینده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی