چــِرت نوشتــ هایِ یک ذهنِ خـــسته

به دوش باید کشید

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ب.ظ

یک سال و نیم از پست آخرم می‌گذرد.. نمیدونم چی شد که دوباره هوس نوشتن زد به سرم.. البته همیشه مینویسم.. همه افکارم رو پرت میکنم روی کاغذ و دوباره پاک میکنم و دوباره مینویسم تا دیگه کاغذش قابل استفاده نباشه و برم سراغ کاغذ بعدی

یک سال گذشته همه ی اطرافم و خلوت کردم و فقط با خودم تنها شدم.. نوشتم و نوشتم.. کتاب خواندم پادکست و دوره های مختلف گوش کردم برای فراموش کردن... رنج نکشیدن

اما کتاب آخری که خوندم حقیقت تلخی رو میگه

((آنچه از دست رفته است برنخواهد گشت... این جا درون این حقیقت هیچ چیز زیبایی وجود ندارد پذیرش مهم ترین چیز است.. درد دارید دردتان بهتر نمی‌شود 

بعضی چیزها را نمی‌توان درمان کرد.. فقط باید آن هارا به دوش کشید...))

اما رنج به دوش کشیدن را باید چه کرد؟

  • misS Adele

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی