چــِرت نوشتــ هایِ یک ذهنِ خـــسته

کتابخوانی در تابستان

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲ ق.ظ

برای روزهای تابستان چندکتاب فقط با درنظر گرفتن عنوانش آن انتخاب کردم و ازشون اسکرین گرفتم حتی به این هم توجه نکردم که یکیشان را با ترجمه ی متفاوت دارم.. و عجیب آنکه دوستی وقتی لیست کتاب‌ها رو دید بدون اطلاع من آنهارا از جایی با تخفیف برایم سفارش داد و دو روز بعد رسیدند... هنوز هیچ کدام را شروع نکردم فقط مقدمه ای از هرکدام را خواندم.. موضوعشان تقریبا شبیه به هم است  برای چیزی که اینروزا بیشتر از هرچیزی بهش احتیاج دارم.. امید به آنکه روزهای خوب در راه است 

کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم 

شجاع باش دختر

با اطمینان میدانم که (اپرا وینفری)

عیبی ندارد اگرحالت خو‌ش نیست

جهان هستی هوایت را دارد

  • misS Adele

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی